Responsive Image

آرشیو دوره‌های ضمن خدمت

Responsive Image
مدرس: جناب آقای دکتر شکوهیار
طول دوره: 2 جلسه
تاریخ برگزاری:
دوشنبه 13 و 20 دی ماه 1400
زمان: 8​​​​ الی 10
قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی
اعضای غیر هیات‌علمی رسمی پیمانی و قراردادی
​​​​
با سلام و احترام
به‌استحضار می‌رساند این مدیریت در نظر دارد دوره آموزشی اکسل را برای اعضای غیر هیات‌علمی رسمی قراردادی و پیمانی در 2 جلسه به شیوه مجازی برگزار نماید.

همکاران متقاضی شرکت در دوره جهت ثبت‌نام به صفحه آموزش ضمن خدمت مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه مراجعه نمایند.
شایان ذکر است برگزاری دوره منوط به رسیدن به حد نصاب متقاضیان می‌باشد و گواهی پایان‌دوره صرفا برای شرکت‌کنندگانی که به‌صورت تمام‌وقت در کل جلسات حضور دارند صادر خواهد گردید.
همچنین برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.
 
Responsive Image
عنوان دوره: سبک زندگی علمی
مدرس: آقای دکتر طالبی
مدت دوره: یک جلسه (در صورت استقبال، در دو گروه مجزا برگزار خواهد شد)
تاریخ برگزاری: گروه اول شنبه 11 دی 1400  گروه دوم شنبه 18 دی 1400
ساعت برگزاری: 9 الی 10:30
قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی
اعضای غیر هیات‌علمی (همکاران شرکتی اداری)
 
با سلام و احترام
به‌استحضار می‌رساند این مدیریت در نظر دارد دوره آموزشی سبک زندگی علمی را برای اعضای غیر هیات‌علمی شرکتی اداری در 1 جلسه به شیوه مجازی  برگزار نماید.

همکاران متقاضی شرکت در دوره جهت ثبت‌نام به صفحه آموزش ضمن خدمت مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه مراجعه نمایند.
شایان ذکر است برگزاری دوره منوط به رسیدن به حد نصاب متقاضیان می‌باشد و گواهی پایان‌دوره صرفا برای شرکت‌کنندگانی که به‌صورت تمام وقت در کل جلسات حضور دارند صادر خواهد گردید.
همچنین برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده‌اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.
Responsive Image
مدرس: جناب آقای دکتر عشقی
طول دوره: 9 جلسه
تاریخ برگزاری:
یک شنبه و سه شنبه هر هفته از تاریخ 23 آذر 1400
زمان: 11:30​​​​ الی 13
​​​​​​
قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی
اعضای غیر هیات‌علمی
 
با سلام و احترام
به‌استحضار می‌رساند این مدیریت در نظر دارد دوره آموزشی خلاقیت، اخلاق و مهارت‌های حرفه‌ایی را برای اعضای غیر هیات‌علمی رسمی، پیمانی، قراردادی در 9جلسه به شیوه مجازی از تاریخ  23  آذر 1400 در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته  از ساعت 11:30 الی 13  برگزار نماید.
ظرفیت دوره 30 نفر  می‌باشد.
همکاران متقاضی شرکت در دوره جهت ثبت‌نام به صفحه آموزش ضمن خدمت مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه مراجعه نمایند.
شایان ذکر است برگزاری دوره منوط به رسیدن به حد نصاب متقاضیان می‌باشد و گواهی پایان‌دوره صرفا برای شرکت کنندگانی که به‌صورت تمام‌وقت در کل جلسات حضور دارند صادر خواهد گردید.
همچنین برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده‌اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.
Responsive Image
مدرس: جناب آقای دکتر برومند
طول دوره: 2 جلسه
تاریخ برگزاری:
چهارشنبه 9 آذر 1400
چهارشنبه 16 آذر 1400
زمان: 11:30 الی 13​​​
​​​​​​​
مدرس: جناب آقای دکتر برومند
طول دوره: 2 جلسه
تاریخ برگزاری:
چهارشنبه 21 دی 1400
چهارشنبه 28 دی 1400
زمان: 12 الی 13:30
​​​​​​​
​​​​​​​

قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی

(اعضای غیر هیات علمی)

با سلام و احترام

به‌استحضار می‌رساند این مدیریت در نظر دارد دوره آموزشی رفتار سازمانی با رویکرد ارتقا و برند شخصی و سازمانی را برای اعضای غیر هیات‌علمی ( رسمی، پیمانی، قراردادی) در 2 جلسه به شیوه مجازی در تاریخ  9  آذر 1400 و 16 آذر 1400 از ساعت 11:30 الی 13  برگزار نماید.

ظرفیت دوره 50 نفر  می‌باشد.

شایان ذکر است برگزاری دوره منوط به رسیدن به حد نصاب متقاضیان می باشد و گواهی پایان‌دوره صرفا برای شرکت‌کنندگانی که به‌صورت تمام وقت در کل جلسات حضور دارند صادر خواهد گردید. همچنین برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده‌اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.​​​​​​

Responsive Image
مدرس: جناب آقای دکتر سید مهدی طباطبایی
طول دوره: 2 جلسه
تاریخ برگزاری:
چهارشنبه 12 آبان 1400
چهارشنبه 19 آبان 1400
زمان: 10 الی 11:30​​​​
آیین نگارش و مکاتبات اداری
​​​​​​​مدرس   جناب آقای دکتر طباطبایی  
طول دوره 2 جلسه
​​​​​​​ چهارشنبه ها 22 و 29 دی
​​​​​​​

قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی

(اعضای غیر هیات‌علمی)

با سلام و احترام

به‌استحضار می‌رساند این مدیریت در نظر دارد دوره آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری را برای اعضای غیر هیات‌علمی ( رسمی، پیمانی، قراردادی) در 2 جلسه به شیوه مجازی در تاریخ 12 آبان 1400 و 19 آبان 1400 از ساعت 10 الی 11:30  برگزار نماید.

ظرفیت دوره 50 نفر  می‌باشد.

شایان ذکر است برگزاری دوره منوط به رسیدن به حد نصاب متقاضیان می باشد و گواهی پایان دوره صرفا برای شرکت‌کنندگانی که به‌صورت تمام‌وقت در کل جلسات حضور دارند صادر خواهد گردید.

همچنین برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.

Responsive Image
مشخصات دوره 
مدرس :سید علی میرحسینی
طول دوره :4 جلسه
تاریخ برگزاری :روزهای سه شنبه (6 و 20 و 27 مهر و 4 آبان)
ساعت 14 الی 15 
​​​​قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی (اعضای غیر هیات‌علمی)

با سلام و احترام
به‌استحضار می‌رساند این مدیریت در نظر دارد دوره آموزشی ورد (word) را برای اعضای غیر هیات‌علمی (رسمی، پیمانی، قراردادی) در چهار جلسه به شیوه مجازی درروزهای سه شنبه (6 و 20 و 27 مهر و 4 آبان) از ساعت 14 الی 15  برگزار نماید. 
شایان ذکر است ظرفیت دوره 70 نفر بوده و برگزاری دوره منوط به رسیدن به حد‌نصاب متقاضیان می‌باشد. همچنین گواهی صرفا برای شرکت کنندگانی که به‌صورت تمام وقت در کل جلسات حضور داشته و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایان‌دوره شوند، صادر خواهد گردید.
برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.

Responsive Image
مشخصات دوره:
مدرس: هشام احمدی
طول دوره: 10 جلسه
تاریخ شروع برگزاری:
31 شهریور 1400
زمان : 14 الی 15​​​​
مشخصات دوره:(تکمیل ظرفیت)
مدرس: هشام احمدی
​​​​​​​تاریخ برگزاری: یکشنبه هر هفته از تاریخ11 مهرماه لغایت 21 آذر ماه، به مدت ده جلسه
زمان برگزاری: ساعت 14 الی 15
ظرفیت دوره 70

قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی (اعضای غیر هیات‌علمی)

با سلام و احترام

به‌استحضار می‌رساند این مدیریت در نظر دارد دوره آموزشی اکسل مقدماتی ( پایه) را برای اعضای غیر هیات‌علمی (رسمی، پیمانی، قراردادی) در 10 جلسه به شیوه مجازی از تاریخ 31 شهریورماه - چهارشنبه‌ها از ساعت 14 الی 15  برگزار نماید. ظرفیت دوره 70 نفر  می ‌اشد.

شایان ذکر است برگزاری دوره منوط به رسیدن به حد نصاب متقاضیان می باشد و گواهی پایان‌دوره صرفا برای شرکت کنندگانی که به‌صورت تمام وقت در کل جلسات حضور دارند صادر خواهد گردید.

همچنین برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.

تکمیل ظرفیت:
قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی (اعضاء غیر هیات‌علمی)
با سلام و احترام
به‌استحضار می‌رساند با توجه به استقبال همکاران گرامی این مدیریت در نظر دارد دوره دوم آموزش اکسل را برای اعضای غیر هیات علمی (رسمی، پیمانی، قراردادی) به شیوه مجازی برگزار نماید.
تاریخ برگزاری: یکشنبه هر هفته از تاریخ 11 مهرماه لغایت 21 آذر ماه، به مدت ده جلسه
زمان برگزاری: ساعت 14 الی 15
ظرفیت دوره 70 نفر بوده و گواهی صرفا برای شرکت کنندگانی که به‌صورت تمام وقت در کل جلسات حضور داشته و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره شوند، صادر خواهد گردید.
شایان ذکر است برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده‌اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.
​​​​​​​توجه: همکارانی که در نوبت نخست، موفق به ثبت‌نام شده و پیام شرکت و لینک دوره برای ایشان ارسال شده است، نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند. 

Responsive Image
مدرس: جناب آقای دکتر پورشهریار
طول دوره: 2 جلسه
تاریخ برگزاری:
یکشنبه 25 اردیبهشت و 01 خرداد 1401
زمان : 10 الی 12
​​​​قابل توجه همکاران محترم دانشگاهی (اعضای غیر هیات‌علمی)


​​​​​​​شایان ذکر است ظرفیت دوره 180 نفر بوده و برگزاری دوره منوط به رسیدن به حد‌نصاب متقاضیان می‌باشد. همچنین گواهی صرفا برای شرکت‌کنندگانی که به‌صورت تمام‌وقت در کل جلسات حضور داشته و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایان‌دوره شوند، صادر خواهد گردید.
برای افرادی که قبلا این دوره را گذرانده‌اند، گواهی صادر نشده و هیچگونه امتیاز ارتقا تخصیص نخواهد یافت.

 دوره دوم "کمک‌های اولیه"

مدرس: جناب آقای مهندس شهرآشوب
مدت دوره: 16 ساعت (در دو گروه 8 ساعته)
تاریخ برگزاری: اردیبهشت 1402

دوره دوم کمک‌های اولیه ویژه کلیه کارشناسان، از تاریخ 9 الی 19 اردیبهشت (برای دو گروه مجزا) برگزار گردید. در این دوره همکاران با اصول تئوری و عملی کمک‌های اولیه مانند خونریزی و پانسمان، CPR، کنترل فشار خون، کمک به افراد دچار سکته های قلبی و مغزی و..... آشنا شدند.


دوره "توسعه اخلاق آموزشی دانشگاهی"

 دوره آموزشی توسعه اخلاق آموزشی دانشگاهی" ویژه روسای ادارات، کارشناسان مسئول و کارشناسان حوزه ستادی و صنفی خدمات آموزشی دانشگاه توسط مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و با همکاری مرکز آموزشهای تخصصی در تاریخ ششم اردیبهشت 1402 برگزار شد.
در این دوره آموزشی که در محل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور برگزار گردید، اساتید به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص اخلاق آموزشی و مباحث پیرامون آن پرداخته و در پایان جلسه پرسش و پاسخ تبادل نظر با شرکت کنندگان برگزار شد.


دوره "مدیریت بحران" 

مدرس: سرکار خانم دکتر فروهی
مدت دوره: 4 ساعت
تاریخ برگزاری: 7 و 9 خرداد 1402

دوره آموزش ضمن خدمت "مدیریت بحران" ویژه کارشناسان مسئول، روسای ادارات و رؤسای اجرایی کلیه واحدهای دانشگاه در تاریخ 7 و 9 خرداد 1402 برگزار گردید.

در این دوره که در تالار مولوی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد، به بررسی روش‌های پیشگیری از وقوع بحران، حادثه و اضطرار در سازمان‌ها پرداخته شد و در پایان به مواردی در خصوص روش‌های کنترل آن اشاره گردید. 

دوره "اصول و مبانی مدیریت سازمان"

مدرس: جناب آقای دکتر اثنی عشری
مدت دوره: 2 ساعت
زمان برگزاری: 23 خرداد1402


دوره "اصول و مبانی مدیریت سازمان" با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و با حضور جناب آقای دکتر مسعودی ریاست پارک علم و فناوری، در سطح رؤسای ادارات و رؤسای اجرایی کلیه واحدهای دانشگاه و مدیران شرکت ها و واحدهای فناور مستقرر در پارک علم و فناوری در روز سه شنبه 23 خرداد 1402 در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری برگزار گردید.
 

دوره "اجتماعی کردن فرزندان"

مدرس: جناب آقای دکتر اکبری امینی
مدت دوره: 4 ساعت
زمان برگزاری: 20 و 27 تیر 1402

در این دوره که در تالار مولوی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد، به بررسی روش‌های تربیت فرزندان، صلاحیت های والدین در تربیت فرزند، فرآیند اجتماعی کردن فرزندان و روشهای همکاری آنها با سایرین  پرداخته شد.

دوره "مدیریت مهارت استرس"

مدرس: جناب آقای دکتر سعید صادقی
مدت دوره: 2 ساعت
زمان برگزاری: 27 شهریور 1402

در این دوره که در تالار شهید بهشتی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی برگزار گردید به مباحثی همچون شناخت و تفاوت مفاهیم استرس و اضطراب، عوامل بوجود آورنده استرس، هورمونها و نوروترانسمترهای مولد استرس، شناخت و مدیریت هیجانات و احساسات، راهکارهای مقابله با استرس در زندگی روزمره و محیط کار پرداخته شد.

 

دوره "حقوق اداری"

مدرس: جناب آقای دکتر محمدی
مدت دوره: 4 ساعت
زمان برگزاری: 19 و 26 مهر 1402

در این دوره که در تالار عدالت دانشکده حقوق برگزار گردید، جناب آقای دکتر محمدی به اصول قانون و قانونگزاری اشاره نمودند. سپس به معرفی مراجع ذیصلاح رسیدگی به تخلفات اداری، نحوه رسیدگی به تخلفات اداری، آشنایی با وظایف و مسئولیت های کمیسیون حقوقی دانشگاه و قواعد اداری پرداختند. همچنین از شرکت کنندگان محترم خواسته شد تا به حقوق خود آگاه بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را  به مراجع مرتبط اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.