شرح وظایف و مأموریت

اداره تعاون و رفاه مجموعه فعالیت‌ها و خدمات ذیل را در رابطه با کلیه اعضا هیات‌علمی و کارمندان شاغل و بازنشسته دانشگاه ارائه می‌دهد. این فعالیت‌ها عبارتند از:
  • عقد قرارداد بیمه عمر کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه و دریافت غرامت آن
  • عقد قرارداد بیمه تکمیلی ایران برای کلیه کارکنان
  • اعمال تغییرات ماهانه اعضای بیمه تکمیلی و اعلام اسامی به مدیریت مالی دانشگاه
  • حضور پزشک معتمد بیمه ایران در دانشگاه به‌منظور بررسی پرونده‌ها و پاسخگویی به اعضا
  • اعلام تغییرات ماهانه حذف و اضافه و کسر حق سرانه به مدیریت مالی و بیمه ایران
  • ابطال و صدور اولیه دفترچه بیمه کارکنان
  • نظارت و تمدید قرارداد مهد کودک دانشگاه
  • پرداخت و نظارت بر کمک هزینه مهد کودک به کارکنان
  • معرفی جهت دریافت وام مسکن اعضای محترم هیات‌علمی، کارت اعتباری، وام‌های ضروری، وام قرض‌الحسنه بانک مهر ایران و غیره
  • ارائه خدمات حمایتی به مشمولین صندوق ذخیره کارکنان
  • استقرار نماینده بیمه ایران در مدیریت منابع انسانی و ارائه تسهیلات در خصوص بیمه خودرو
  • بیمه درمان تکمیلی اساتید بازنشسته با رتبه استاد تمام
  • معرفی اعضای محترم هیات‌علمی و کارکنان محترم به زائرسرای مشهدالرضا (ع)
  • انعقاد قرارداد متناسب با فصول سال با مراکز زیارتی، تفریحی و سیاحتی به‌منظور استفاده اعضای محترم هیات‌علمی و کارکنان محترم​​​​​​​